Vil I have indblik i et pulserende hotelmarked og inspiration til egen forretning? HORESTA arrangerer en spændende studie- og netværkstur til Marrakech i Marokko den 5.-7. februar 2019.

Med udsigt til Atlas bjergene og oplevelser i særklasse er Marrakech af mange årsager den oplagte destination at besøge for at studere og opleve nye hoteller - der sker nemlig rigtig meget på denne destination i disse år.

I september 2018 blev Marrakech af Global Travel Industry News udnævnt til ”an African hot spot”, og med en stigning i deres average daily rate på 40,7 pct. kan det danske hotelerhverv uden tvivl hente inspiration her. HORESTA har derfor - med hjælp fra tætte branchekontakter - sammensat et spændende program, som giver et unikt indblik i den marokkanske hotelverden.

Programmet indeholder besøg på mere end ti meget forskellige hoteller i Marrakech, hvor vi, ud over rundvisning på hotellerne, også har lavet aftaler med hotellernes ledelse, som vil give os et unikt indblik i driften også ”back stage”.

Turen er samtidig en oplagt mulighed for at netværke og erfaringsudveksle med jeres danske kollegaer på topniveau i hotelbranchen.

Vi skal bo på Radisson Blu Hotel, som ligger centralt i den nyere del af Marrakech, kun 10 min fra Medina og 20 min fra lufthavnen.

Der er et begrænset antal pladser, og de fordeles efter først til mølle-princippet.

Deltagergebyret udgør 9.800 kr. og inkluderer direkte fly tur/retur, transport under turen, to overnatninger på femstjernet hotel, fuld forplejning under hele turen og minimum 10 hotelbesøg på nogle af de mest unikke hoteller Marrakech har at byde på.

 Tilmelding

Af hensyn til hotel- og flyreservationer samt detaljerne i den videre planlægning skal vi venligst bede om bindende tilmelding senest den 18. december!

Der er forhandlet en aftale med hotellet med tilbud om særlig pris såfremt I måtte ønske at forlænge opholdet på egen hånd.

Har I spørgsmål til turen, er I velkommen til at kontakte direktionsassistent Signe Hasforth.

tilmelder jer turen ved at skrive her.

Har du fået læst?

Bæredygtighed: Hvem viser vejen i erhvervet?

Alle virksomheder i branchen tænker i dag bæredygtighed ind i de daglige rutiner - fra den største hotelkæde til den mindste restaurant. Men hvordan inspirerer vi som branche hinanden til at tage de næste skridt på en måde, der passer naturligt ind i den overordnede strategi eller den daglige drift?

Nyt venue vil konkurrere om store events

Nu byder Slagelse ind som konkurrent til de store eventsteder i Danmark. Med et budget på 700 mio. kroner er det planen, at der foruden etablering af boliger og hotel skabes en renovering af tribunen samt en overdækning af Harboe Arena Slagelse.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne