Det bliver vigtigere og vigtigere at kunne skabe relationer til dine kunder. At skabe oplevelser, så kunderne kan huske netop dit produkt. Ikke kun så produktet skiller sig ud, men at koble dine ydelser endnu dybere i gæsternes hukommelse, ved at forbinde dit brand til kundernes følelser. Det var med denne baggrund at West Elm Hotels lancerede deres “Local Experiences”.

I forvejen har West Elm et rigtig stort fokus på fairtrade, håndlavede, lokale, kreative elementer og produkter. Men med Experience delen kan gæsterne leve ånden fra West Elm Hotels helt ud.

De kan lære at lave kunst med metal og svejsning i Austin, de kan tage tegnekurser og byvandringer i Charleston, de kan være med når der skal produceres unika tøj i Brooklyn og meget meget mere. Altsammen oplevelser, der er kuraterede af WestElm for deres gæster og i tråd med WestElms værdier.

Du kan også gøre det, hvis du sælger fysiske produkter.

Det spanske gin mærke Gin Mare tilbyder noget lignende i London, hvor de tilbyder “an escape to the Mediterranean through a journey of the best cocktail bars, restaurants, and terraces”.

Turene i gennem kvarterer som SoHo og Shoreditch byder på forskellige tapas kombineret med Gin Mare cocktails.

 

Perspektivering / muligheder

Hvilke oplevelser kan du koble med dit produkt, som passer med kundernes forestilling af dit brand? Hvilke samarbejdspartnere, der deler jeres værdier, kunne være interessante at lave noget sammen med?

 

Mere info

https://drinkup.london/events

Branchen er bedre end sit rygte

Mens hotel- restaurations- og turistbranchen har ry for at være et hårdt sted at arbejde, giver en ny undersøgelse et andet billede. Medarbejdertilfredsheden er stor.

Sæt kryds i kalenderen til HORESTA Årsdag!

Gå ikke glip af branchens fedeste event når vi den 16. november for 11. gang samler hele erhvervet til HORESTA Årsdag. Dagen bliver fyldt med spændende og inspirerende talere – og traditionen tro et brag af en fest om aftenen!

Log ind