Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE er serviceoplevelser i særklasse, og NICE er en forkortelse for New Innovative Customer Experiences. I første omgang har vi fokus på at skabe NICE service i Hovedstadsregionen, men projektets erfaringer og viden skal overføres til en national bevægelse.

Hvorfor?

Formålet med NICE er at arbejde med serviceinnovation inden for turisme. Der skal skabes begejstring for de unikke serviceoplevelser i tæt samarbejde med virksomheder, organisationer og forskere for at sikre, at vi leverer service i særklasse.

Hvordan?

NICE er finansieret med midler fra Vækstforum Hovedstaden og partnerkredsen, som består af HORESTA, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, Roskilde Universitet, CPH Business og Wonderful Copenhagen.

NICE projektet har fem spor:

For yderligere information kontakt:

x

Fandt du hvad du søgte – kunne du bruge siden?

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne