visitor0420-vaert-svinkloev-7-1920x1280.jpg

STYRKE OG STORMVEJR PÅ SVINKLØV BADEHOTEL

VÆRT

Hun var TV-tilrettelæggeren fra hovedstaden. Han var mesterkokken fra det midtjyske. De fandt kærligheden. Både til hinanden og til et historisk badehotel. Men så ramte tragedien. En stor brand lagde badehotellet i ruiner.

Her er historien om Louise og Kenneth Toft Hansen og Svinkløv Badehotel.

visitor0420-businessclass-2-1920x1280.jpg

ET GODT ARBEJDSMILJØ KAN SES PÅ BUNDLINJEN

Espresso House har ført en effektiv ekspansionsstrategi, siden de første kaffebarer med det karakteristiske grønne og brune logo, slog dørene op på det danske marked i 2017. Ambitionerne er fortsat store, og planen er at udvide med ti nye butikker årligt. For at lykkes med målsætningen, har kæden benhårdt fokus på udvikling og træning af kædens ansatte, at skabe loyale kunder og at tilbyde landets allerbedste kop kaffe.

VISITOR har mødt Claus Skovfoged fra Espresso House til en snak om deres vision og strategi.

visitor0420-explorer-8-1920x1280.jpg

LOVE OR LOYALTY?

EXPLORER

Over hele verden ruster restauranter sig til en stadig større konkurrence. Nye gæster skal gerne blive til stamgæster, og et medlemsprogram kan hjælpe til netop det. Således har en restaurantkæde i Singapore haft enorm succes med at tilbyde medlemskaber til gæsterne. For medlemskabet betyder, at gæsterne kommer igen, og det skaber øget omsætning. Alligevel opfordrer amerikansk ekspert til, at restauranter går skridtet videre og tilbyder et abonnement. 

Læs hele artiklen

EXECUTIVE

Det har været vigtigt for mig at kende personalets hverdag og udfordringer. Så da jeg var ny direktør på hotellet, prøvede jeg både at gøre værelser rent og tog vagter i receptionen. Som leder skal man altid gå forrest."

Lakridser og specialøl: Thomas er hoteldirektør i øjenhøjde

Thomas-Luca-Andreasen-100x100px.jpg

Flere gæster, større omsætning og en bedre bundlinje. Det har direktør Thomas Luca Andreasen og personalet på Brøndums Hotel sørget for. Og Thomas er kun nået i mål med det flotte resultat, fordi han netop er lykkes med at gøre retningen relevant for hotellets 30 medarbejdere. 

Læs hele interviewet med Thomas Luca Andreasen.

visitor0420-essens-4-1920x1280.jpg

LAD GÆSTEN BETALE MED SIT GLATTE ANSIGT

ESSENS

Hoteller og restauranter arbejder på højtryk for at tilbyde gæster en god og sikker oplevelse i kølvandet på coronakrisen. Og i kulissen knokler specialister og entreprenører for at udvikle produkter, der optimerer hygiejneniveau og arbejdsgange. Men er tiden kommet til ansigtsgenkendelse og UVD-robotter? Ja, mener flere eksperter. Så længe teknologien tilfører værdi uden at stjæle x-faktoren i det menneskelige møde

Læs hele artiklen.

visitor0420-takeaway-3-1920x1280.jpg

MENUKORT PÅ HOVEDET

TAKE AWAY

Gæsten ønsker i højere grad mulighed for selv at sammensætte måltidet, og det betyder, at flere restauranter vender det klassiske menukort på hovedet og i højere grad tilbyder snacks og deleretter. Det stiller nye krav til kortets indhold og overblik, men kan også give flere kunder i butikken, fordi restaurantgæsten i dag er bedre oplyst og prioriterer det personlige valg.

Læs hele artiklen.

visitor0420-upgrade-5-1920x1280.jpg

FORLÆNG SOMMEREN

UPGRADE

Udeområdet giver mulighed for øget kapacitet, men der er i dag langt større forventninger til indretningen. For med de rette detaljer kan det ligefrem være en oase, der lokker gæster til. 

Her giver vi indretningsekspertens bedste råd til et udendørsområde, der er indbydende selv i gråvejr.

Vil du have abonnement
på VISITOR?

VISITOR går tættere på de profiler, som er med til at flytte grænserne i erhvervet. VISITORs mange nye formater skal forene indsigt og udsyn, der tilsammen skal inspirere jer til både effektivisering af driften og nytænkning af virksomhedens måde at drive forretning.

VISITOR forener forretningsforståelse med det personlige. Det traditionelle med det nye.

Få 6 numre af VISITOR for 999,00 kr.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne