HORESTA-VISITOR-Paul-Cunningham-1-1920x1280.jpg

VI ER ALTSÅ BARE EN LANDEVEJSKRO I JYLLAND

VÆRT

Han voksede op med færdigpakket mad i London-forstaden, Essex, i halvfjerdserne. Nu har han sørget for hele to Michelin-stjerner til vestjyske Henne Kirkeby Kro. Ikke at Paul Cunningham er særlig stolt af stjernerne. Han glæder sig mere over, at den lokale tandlæge holder sine fester på kroen.

Læs hele artiklen om Paul Cunningham.

VISITOR-HORESTA-SOVINO-3-1920x1280.jpg

EFFEKTIV BRUG AF DATA HJÆLPER SOVINO GENNEM KRISEN

BUSINESS CLASS

Restaurantkæden, SOVINO, har fokuseret på at styrke sin profil i årevis. Ejerne har solgt halvdelen af virksomheden fra, og så har de haft et enormt fokus på driftsoptimering. Dermed har de også kunnet navigere bedre gennem krisen, for de kender nemlig hvert et hjørne af deres forretning, og det kan investorer lide, understreger driftschefen. 

VISITOR har mødt Torben Olsen og Lasse Sørensen fra SOVINO til en snak om, hvordan de har navigeret gennem krisen.

VISITOR-HORESTA-cafe-efternoeleren-3-1920x1280.jpg

LAD GÆSTEN FØLE SIG SOM EN VEN AF HUSET

TAKE AWAY

Krisen har resulteret i, at spisesteder oplever særlig stor støtte fra lokale gæster. Men vil man som spisested bevare det gode momentum og også opleve den store lokale støtte i fremtiden, handler det om at skabe en relation til hver enkelt gæst ved at spørge dem om ønsker til menuen, overraske dem med en hilsen i sandwich-bakken og altid tage sig tid til hyggesnak. Det anbefaler en branding-ekspert.

Læs hele artiklen og se hvordan Café Efternøleren på Østerbro i København skaber loyale gæster.

VISITOR-HORESTA-the-pembury-tavern-440x306.jpg

INVITER GÆSTEN PÅ PUB FRA SOFAEN

EXPLORER

Krisen har i den grad slået potentialet for virtuelle oplevelser fast. Og ifølge flere eksperter er der et højt indtjeningspotentiale for netop restauranter, når det gælder virtuelle oplevelser, fordi man kan bygge videre på en relation, der allerede er skabt.

Læs hele artiklen.

VISITOR-0320-HORESTA-Essens-2-440x306.jpg

UDNYT KRISEN TIL UDVIKLING

ESSENS

Kriser har resulteret i historiens allerstørste opfindelser. Sammen med den dybeste desperation hersker nemlig også kreativitet og en velvilje til at søsætte selv uperfekte projekter. For der er mere at miste ved at lade være, og selv mindre initiativer kan vise sig at have stor effekt.

Læs hele artiklen.

VISITORCollage0120.jpg

ARTIKLERNE FRA VISITOR 02 2020

BLIV OPDATERET

Fik du ikke læst VISITOR 02 2020, så fortvivl ikke. Et udvalg af artiklerne blev bragt online, og de er samlet på denne side.

Se artiklerne fra VISITOR 02 2020.

Vil du have abonnement
på VISITOR?

VISITOR går tættere på de profiler, som er med til at flytte grænserne i erhvervet. VISITORs mange nye formater skal forene indsigt og udsyn, der tilsammen skal inspirere jer til både effektivisering af driften og nytænkning af virksomhedens måde at drive forretning.

VISITOR forener forretningsforståelse med det personlige. Det traditionelle med det nye.

Få 6 numre af VISITOR for 999,00 kr.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne