Mads-Boettger-1920x1280.jpg

FRA DIPLOMATDRØMME TIL SLOTSEJER

Der var engang en ung mand, som ville være diplomat. Han rejste ud i verden for at søge viden og inspiration, men vendte så hjem for at overtage et faldefærdigt slot efter en arvestrid. Et årti senere havde slottet både en Michelin-stjerne og var optaget i Relais & Châteaux-guiden. Det virker som et ægte eventyr. Men det er det ikke.

Det er fortællingen om forretningsmanden Mads Bøttger.

Sunset-1920x1280.jpg

INNOVATIV SALAT SKABER KONKURRENCEFORDEL

Sunset Boulevard er muligvis en mindre dansk spiller blandt amerikanske giganter men et endnu større fokus på bæredygtighed og digitalisering skal give Sunset Boulevard en konkurrencefordel i et presset marked. Mød her administrerende direktør, Jens Broch, der fortæller om kædens store turnaround og om at vende røde tal til sorte.

Læs hele artiklen.

Concierge-2-1920x1280.jpg

SERVICE EKSTRAORDINAIRE

VISITOR har sat to concierges stævne til en snak om deres hverdag på to af Københavns luksushoteller. Katrine Vasegard Thomsen fra d'Angleterre og Erik Lauritsen fra Radisson Collection Royal Hotel.

Læs hele artiklen.

Stjernekok-Visitor-440x306px.jpg

TV-KOK VIL VÆRE DEN BEDSTE LEDER

Casper Sobczyk har sagt farvel til Hotel Marienlyst og er i dag køkkenchef på tre restauranter i ZOO. Her fortæller han, hvorfor han gik fra at søge eliten til at prioritere at være en motiverende leder.

Læs mere om Casper Sobczyk.

crunch-440x306.jpg

CRUNCH!

Engang var insekter et kuriøst indslag på fine restauranter. I dag er de en nødvendighed på grund af deres lave CO2-udslip. Pop up-restauranten, The Insect Experience, i Cape Town har haft stor succes med kun at servere retter lavet af insekter. Men hvordan får man succes med denne knasende spise i Danmark?

Læs hele artiklen om insekter i maden.

Gourmet-for-guldklumper-440x306.jpg

FÅ SUCCES MED BØRN OG BISQUE

Væk er tiden hvor forældre efterlod børnene hos bedsteforældre for at nyde et godt måltid ude. Der er nemlig langt højere status i gode oplevelser med ens nærmeste fremfor materielle goder. Derfor er der god økonomi i at henvende sig til dette segment for restauranter, understreger forbrugerøkonom.

Læs hele artiklen om børn på gourmet-restauranter.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne