KARAKTER

Det knæfald vi har oplevet på grund af krisen har været den vildeste rutsjebane nogensinde. Men den har også vist os, hvor nødvendigt det er, at vi tager os af hinanden.

Brian Madsen, direktør på Hotel Fjordgaarden

Brian-Madsen-Hotel-Fjordgaarden-100x100.jpg

I KARAKTER går vi tæt på en stærk personlighed i branchen med en række spørgsmål, der både er private og professionelle for at vise hele mennesket bag uniformen.

Læs hele interviewet med Brian Madsen

”HVORNÅR KAN JEG KOMME I GANG MED FREMTIDEN?”

BUSINESS CLASS

App-restauranten, Pincho Nation, har to restauranter i Danmark, og kæden planlægger desuden at åbne dens tredje restaurant. Flere ligger i støbeskeen. For netop nu er kædens største fokus på både at åbne flere restauranter i eget regi og ikke mindst at få flere franchise-tagere.

VISITOR har mødt Flemming Christophersen fra Pincho Nation.

"JEG ER DØDSSYG AT FÅ TIL BORDS TIL EN FEST, FOR JEG ELSKER AT TALE OM ARBEJDE"

EXECUTIVE

Hoteldirektør Camilla Frost elsker at se sine medarbejdere rykke sig og at anerkende dem for deres indsats. Efter hele 25 år på posten er hun stadig vild med hotelerhvervet, men inspiration til jobbet som direktør og som leder søger hun primært udenfor hotelbranchen.

Læs hele artiklen

VISITOR-0620-Explorer-2-1920x1280.jpg

GÆT EN GED PÅ MICHELIN-RESTAURANTEN

EXPLORER

I et presset marked er det nødvendigt at skille sig ud og tilbyde mere end blot et godt måltid. En Michelin-restaurant i New York har simpelthen integreret en quiz i den ellers formelle spiseoplevelse, der gør gæsten til en aktiv medspiller i måltidet. Og en splinterny rapport fra den amerikanske erhvervstænketank, Forrester, bekræfter at et målrettet fokus på kundeoplevelsen hurtigt ses på omsætningen

Læs hele artiklen.

Type-write-1920x1280.jpg

DEN GODE FORTÆLLING SÆLGER OPLEVELSEN

TAKE AWAY

Hvor et stærkt brand engang var det allervigtigste, køber gæsten nu ind i hotellets eller restaurantens passion og autenticitet. Og netop det kan en god historie være med til at skabe. Her giver eksperter deres bedste råd til, hvordan hoteller og restauranter bedst finder og opbygger en autentisk fortælling, som både kan bruges til salg og til at skabe stemning.

Læs hele artiklen.

muslinger-440x306.jpg

GRØNNE KØLESKABE GIVER SORTE TAL PÅ BUNDLINJEN

UPGRADE

Der er stor interesse i bæredygtige løsninger til køkkenet både i form at maskiner og uniformer. Dette fokus resulterer både i en lavere energiregning, og så sender det et positivt signal om ansvarlighed til omverdenen, mener miljøchef i HORESTA.

Læs hele artiklen.

Hvornår udkommer VISITOR?

Glæder du dig også til at læse det næste VISITOR? Magasinet udkommer på følgende datoer i 2020:

VISITOR nr. 1: 24. februar
VISITOR nr. 2: 20. april
VISITOR nr. 3: 15 juni
VISITOR nr. 4: 7. september
VISITOR nr. 5: 5. oktober
VISITOR nr. 6: 9. november

Tidligere udgaver af VISITOR

HORESTAs branchemagasin VISITOR udkommer seks gange om året i godt 10.000 eksemplarer, med både store og små nyheder fra erhvervet samt interviews med og portrætter af de toneangivende aktører i branchen.

Læs udvalgte artikler fra de seneste udgaver.

Annoncering i VISITOR

Ønsker du at annoncere i HORESTAs Branchemagasin, VISITOR? Kontakt FrontMedia og hør om mulighederne. 

FrontMedia
Gammel Strandvej 16, 1.
2990 Nivå
[email protected]

Download prisliste for 2020 (pdf)

Vil du have abonnement
på VISITOR?

VISITOR går tættere på de profiler, som er med til at flytte grænserne i erhvervet. VISITORs mange nye formater skal forene indsigt og udsyn, der tilsammen skal inspirere jer til både effektivisering af driften og nytænkning af virksomhedens måde at drive forretning.

VISITOR forener forretningsforståelse med det personlige. Det traditionelle med det nye.

Få 6 numre af VISITOR for 999,00 kr.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne