KARAKTER

Jeg har holdt deres hemmeligheder i en menneskealder om alt fra fjendtlige virksomhedsoverdragelser til saftige affærer.

Peter Brinks

Peter-Brinks-100x100.jpg

 

Direktør for Hotel Fuglsøcentret
& Fuglsø Koncerter

I KARAKTER går vi tæt på en stærk personlighed i branchen med en række spørgsmål, der både er private og professionelle for at vise hele mennesket bag uniformen.

Læs hele interviewet med Peter Brinks

VESTERBRO-HOTEL MED STÆRKE VÆRDIER

BUSINESS CLASS

Krisen har ramt københavnske hoteller særligt hårdt. Og hotelvirksomheden Absalon Hotel Group, der står bag tre hoteller i hovedstaden er ingen undtagelse. Alligevel forsøger direktør Karen Nedergaard at se muligheder i krisen fremfor begrænsninger.

VISITOR har mødt Karen Nedergaard

"ET JOB ER IKKE BARE ET JOB. MENS VI ER HER LEVER VI JO VORES LIV."

EXECUTIVE

Rasmus Kofoed er en af landets bedste kokke og i front for den trestjernede Michelin-restaurant Geranium. Men ligesom han vil udfordre status quo med sin madlavning, ønsker han også at udfordre status quo, når det gælder ledelse. Farverige sokker er en del af værktøjskassen, når det gælder ledelse for topkokken.

Læs hele artiklen

VISITOR-0121-Explorer-1920x1280-3.jpg

EXPLORER


CO-BRANDING ER POPULÆRT: A MATCH MADE IN HEAVEN


Krisen presser virksomheder til at tænke i nye baner, og co-branding er et oplagt redskab til dette, da et samarbejde både skaber nye oplevelser for gæsten og samtidig mulighed for, at begge virksomheder kan nå ud til en ny målgruppe gennem samarbejdspartnerens brand. På grund af den troværdige eksponering vil resultatet ikke kun være bredere synlighed men også højere indtjening, mener ekspert.

Læs hele artiklen.

VISITOR-0121-TakeAway-1920x1280.jpg

TAKE AWAY


SÅDAN FÅR MAN DE UNGE TIL AT TAGE ENDNU MERE ANSVAR


Der er alt at vinde ved at involvere unge yderligere på arbejdspladsen og gerne gennem arbejdsopgaver med andre mennesker, for de er eminente til at skabe relationer, mener arbejdsmarkedsekspert og forfatter. Hun giver her et par bud på hvilket potentiale, der netop er i unge på arbejdspladsen, og hvordan man bedst får dem til at blomstre.

Læs hele artiklen.

VISITOR-0121-Upgrade-1920x1280-2.jpg

UPGRADE


"SÅ KAN MAN FOKUSERE PÅ AT LAVE FLOTTE HJERTER I LATTEN"


Serveringsmaskiner er glimrende assistenter bag baren, og det kan der være ekstra brug for nu, hvor branchen ser ind i en ny sæson med lige dele håb og nervøsitet. Den rette maskine er nemlig både effektiv og fleksibel, og så leverer den samme resultat hver gang. Vi har talt med to producenter om de vigtigste tendenser i markedet lige nu, når det gælder investeringer i maskinparken.

Læs hele artiklen.

Hvornår udkommer VISITOR?

Glæder du dig også til at læse det næste VISITOR? Magasinet udkommer på følgende datoer i 2021:

VISITOR nr. 1: 4. marts
VISITOR nr. 2: 28. maj
VISITOR nr. 3: 17. september
VISITOR nr. 4: 18. november

Tidligere udgaver af VISITOR

HORESTAs branchemagasin VISITOR udkommer seks gange om året i godt 10.000 eksemplarer, med både store og små nyheder fra erhvervet samt interviews med og portrætter af de toneangivende aktører i branchen.

Læs udvalgte artikler fra de seneste udgaver.

Annoncering i VISITOR

Ønsker du at annoncere i HORESTAs Branchemagasin, VISITOR? Kontakt FrontMedia og hør om mulighederne. 

FrontMedia
Gammel Strandvej 16, 1.
2990 Nivå
[email protected]

Download prisliste for 2020 (pdf)

Vil du have abonnement
på VISITOR?

VISITOR går tættere på de profiler, som er med til at flytte grænserne i erhvervet. VISITORs mange nye formater skal forene indsigt og udsyn, der tilsammen skal inspirere jer til både effektivisering af driften og nytænkning af virksomhedens måde at drive forretning.

VISITOR forener forretningsforståelse med det personlige. Det traditionelle med det nye.

Få 6 numre af VISITOR for 999,00 kr.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne