Som gæst i en HORESTA-virksomhed er du sikret via en særlig garantiordning. Det betyder, at du er sikker på at få et evt. erstatningskrav godtgjort, hvis Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme har givet dig medhold i en klage.

Såfremt afgørelsen i Ankenævnet undtagelsesvis ikke efterleves, og den indklagede virksomhed er medlem af HORESTA, vil du kunne få dit krav dækket af HORESTAs garantifond.

HORESTA-mærket er din sikkerhed, hvis virksomheden har begået en fejl.

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme er et privat ankenævn, der er etableret af HORESTA og forbrugerrådet. Ankenævnet er godkendt af Forbrugerklagenævnet.

Læs mere om Ankenævnet

Besøg Ankenævnets website

Kom til dialogmøder og deltag i debatten om ny overenskomst

HORESTA Arbejdsgiver er i fuld gang med de indledende forberedelser til de kommende overenskomstforhandlinger primo 2020. Jeres virksomhed har mulighed for at præge erhvervets nye overenskomster, og HORESTA inviterer til dialogmøder i hele landet.

Guide: Sådan håndterer du væggelus

Både virksomheder og gæster frygter dem. Væggelus. Desværre er de ikke nemme at forebygge, men der er alligevel forholdsregler, fortæller virksomheden Anticimex.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne