Som gæst i en HORESTA-virksomhed er du sikret via en særlig garantiordning. Det betyder, at du er sikker på at få et evt. erstatningskrav godtgjort, hvis Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme har givet dig medhold i en klage.

Såfremt afgørelsen i Ankenævnet undtagelsesvis ikke efterleves, og den indklagede virksomhed er medlem af HORESTA, vil du kunne få dit krav dækket af HORESTAs garantifond.

HORESTA-mærket er din sikkerhed, hvis virksomheden har begået en fejl.

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme er et privat ankenævn, der er etableret af HORESTA og forbrugerrådet. Ankenævnet er godkendt af Forbrugerklagenævnet.

Læs mere om Ankenævnet

Besøg Ankenævnets website

Mistede effekter

Når et hotel, restaurant mv. påtager sig at opbevare genstande for gæsten, er der tale om forvaring, dvs. at der kan opstår nogle rettigheder og forpligtelser.

MEDLEMSRABATTER

HORESTA har sikret fordelagtige medlemsaftaler med en række af branchens største leverandører. Et medlemskab er således ikke kun vejen til branchens bedste rådgivning – det er også en god forretning.

Brændstof

Som HORESTA-medlem kan du spare penge på en række på produkter hos Circle K, Q8 og Shell

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne