Som gæst i en HORESTA-virksomhed er du sikret via en særlig garantiordning. Det betyder, at du er sikker på at få et evt. erstatningskrav godtgjort, hvis Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme har givet dig medhold i en klage.

Såfremt afgørelsen i Ankenævnet undtagelsesvis ikke efterleves, og den indklagede virksomhed er medlem af HORESTA, vil du kunne få dit krav dækket af HORESTAs garantifond.

HORESTA-mærket er din sikkerhed, hvis virksomheden har begået en fejl.

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme er et privat ankenævn, der er etableret af HORESTA og forbrugerrådet. Ankenævnet er godkendt af Forbrugerklagenævnet.

Læs mere om Ankenævnet

Besøg Ankenævnets website

Få det fulde regnskabsoverblik

Vil du have hjælp til virksomhedens regnskaber med et let og overskueligt overblik? HORESTA har indgået en rabataftale med Regnskabsportal.dk.

Lexoforms

HORESTAs samarbejde med Lexoforms sikrer jeres virksomhed adgang til markedets mest brugervenlige online løsning, der gør arbejdet med GDPR/persondata langt mere overskueligt og enkelt.

Nordisk Krisekorps

Nordisk Krisekorps kan tilbyde dine medarbejdere psykologisk rådgivning og krisehjælp. En forebyggende indsats med psykologsamtaler kan blandt andet forhindre sygemeldinger eller hjælpe medarbejderne hurtigt tilbage på arbejde.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne