Booking.com har lanceret en kampagne for at opfordre kunder i Danmark, der var nødt til at afbestille deres indenrigsbooking på grund af myndighedernes rejserestriktioner i forbindelse med coronavirus (COVID-19).
Booking.com tilbyder således kunderne 15 pct. tilbage i belønning (op til 100 euro) efter deres ophold, hvis de booker på det oprindelige overnatningssted igen. Tilbuddet gælder for bookinger, der foretages senest 31. december 2020, og det skal være for ophold med udtjekningsdato senest 30. april 2021.
For yderligere at støtte overnatningspartnerne opkræver Booking.com ikke provision af de bookinger, der foretages som en del af denne kampagne.
“Alle os i rejsebranchen har et fælles ønske om at branchen skal overleve denne krise”, sagde Arjan Dijk, Senior Vice President og Chief Marketing Officer hos Booking.com.
“Vi arbejder konstant for at tiltrække kunder til vores partneres overnatningssteder igen, inspirere de rejsende og belønne dem for at støtte lokale virksomheder så vi, når tiden er til det, kan fortsætte med at gøre det nemmere for alle at opleve verden.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Sultne bilister redder McDonalds gennem nedlukninger
22-01-2021
-
Dansk storbyturisme klar med nye fokusområder
22-01-2021
-
Nyetablerede virksomheder får adgang til kompensationsordningerne
22-01-2021
-
Alle alarmklokker bimler før skæbnesvanger dato: Tusindvis af virksomheder risikerer at dø
22-01-2021
-
15.000 solgte billetter: Dining Week ramt af corona-nedlukning
22-01-2021
-
Nyt værtspar i Hotel Baltic
22-01-2021