Hotel Østerport er klar til at generobre dets position som business hotel med 170 nyrenoverede værelser, redesignet lobbyområde og opdaterede mødefaciliteter.

”Vi har en historie som corporate hotel, og den tradition vil vi genoplive i takt med, at vi kan præsentere helt nye omgivelser. Vi har fået nye værelser, nye badeværelser, nyt wifi, og alle faciliteter er opdaterede til glæde for alle gæster,” siger General Manager Inge Fredsholt.

I spidsen for den nye corporate salgsstrategi står Rikke Hindhede, der kommer fra en stilling som F&B support and sales manager på AC Hotel Bella Sky Copenhagen og med en bred salgsbaggrund og stærke kunderelationer bag sig.

”Mit job bliver at skabe et større corporate segment via faste samarbejdsaftaler. Jeg vil skabe et gæsteflow, hvor virksomheder får deres kontinuerlige gang, og hvor vi fungerer som et andet hjem for deres medarbejdere,” siger hun, og fortsætter:

”Jeg kommer med en meget personlig tilgang til salg og vægter et tæt samarbejde med den enkelte kunde højt. Som et lille stand-alone hotel er der ikke langt fra tanke til handling, og vi vil kunne tage os af opgaver eller forespørgsler med det samme. Vi kan være fleksible, når det gælder f.eks. afbestillinger og reservationer, og vi leverer noget ægte, personligt og autentisk,” siger hun.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne