Tivoli Hotel & Congress Center's store konferencesal i København var torsdag fyldt til bristepunktet af omkring 740 gæster til HORESTA Årsdag. Børsen havde fulgt planlægningen af arrangementet i månedsvis. Planlægningen har da også været i gang i mere end et år. Og der var absolut ingen tvivl om, hvad temaet for dette års begivenhed skulle være.

"Vi begyndte allerede inden, at konferencen sidste år var afholdt. Der var vi klar over, at det skulle være klima, bæredygtighed og verdensmålene, som skulle være temaet for årsdagen i år," siger Katia K. Østergaard, adm. direktør i HORESTA.

Og så er det jo en oplevelsesindustri det her, og det skal dagen afspejle. Vi vil gerne give en fantastisk oplevelse til vores gæster, uddyber Sandra Knipschildt, der er marketingchef i HORESTA og har stået i spidsen for at planlægge årsdagen.

Læs hele artiklen om dagen her.

Har du fået læst?

Flyselskab serverer kaffe i spiselige kopper

Flyselskabet Air New Zealand serverer hvert år over otte millioner kopper kaffe ombord på deres fly, og selvom de bruger genbrugelige, plantebaserede kopper, så bliver de otte millioner kopper alligevel til en del affald om året, skriver EB.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne