Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når flere kinesiske restauranter i New York hver dag fylder samtlige stole, så er det ikke fordi, at de har været omtalt i publikationer, blevet bedømt i Michelin-guiden eller delt på Instagram. Det skriver Eater New York.
De når primært gæsterne via mediet WeChat, som er et kæmpe kinesisk medie. Her deler verificerede kinesiske brugere restaurantanbefalinger og restaurantnyheder samt rabatter i New York. På den måde former de restaurantlandskabet i millionbyen, uden størstedelen af befolkningen kender til platformen.
WeChat har flere end 1 mia. brugere, og antallet af kinesere voksede med 50 pct. i den amerikanske storby fra 2000 til 2015.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024