Marriott planlægger at tilføje 1.700 nye hoteller inden for de næste tre år, som de forventer kommer til at give 400 mio. dollars i omsætningen i 2021. Det svarer til ca. 2,6 mia. kr., skriver TravelNews.dk

”Vores nye treårige plan med Starwood viser, hvordan vores betalingsbaserede forretningsmodel giver endnu stærkere og vedvarende pengestrømme,” siger Leeny Oberg, executive vice president i Marriott International.

Marriott melder til sine aktionærer, at de samlet kan se en udbyttestigning på 9,5 mia. dollars til 11 mia. dollars for de næste tre år til 2021.

Har du fået læst?

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne