Fokus på økologiske råvarer er vokset gennem en årrække, og mange virksomheder har taget Det Økologiske Spisemærke til sig. Men hvilken værdi giver certificeringen? Det vil en ny analyse af Aarhus Universitet og Fødevarestyrelsen kigge nærmere på.

Derfor ønsker de nu input fra restauranter og spisesteder om deres oplevelse af mærket, og hvilke barriere de oplevede, da de opnåede certificeringen med Det Økologiske Spisemærke.

Målgruppen er både virksomheder, som ikke allerede har det økologiske spisemærke allerede, og dem der er certificerede.

Spørgeskemaet er til medarbejdere, ledere eller beslutningstagere i virksomhederne, som har indflydelse på spisestedets indkøb af råvarer.

Du kan dele svarene på vegne af jeres virksomhed her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Sidste chance: Seminar giver unik indsigt i hotelerhvervet

Hvordan klarer de forskellige segmenter af det danske hotelerhverv sig egentligt? HORESTA giver på torsdag svaret, når konklusionerne fra organisationens nye Hotel Market Report præsenteres i DGI Byen. Du kan stadig nå at tilmelde dig.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne