Fokus på økologiske råvarer er vokset gennem en årrække, og mange virksomheder har taget Det Økologiske Spisemærke til sig. Men hvilken værdi giver certificeringen? Det vil en ny analyse af Aarhus Universitet og Fødevarestyrelsen kigge nærmere på.

Derfor ønsker de nu input fra restauranter og spisesteder om deres oplevelse af mærket, og hvilke barriere de oplevede, da de opnåede certificeringen med Det Økologiske Spisemærke.

Målgruppen er både virksomheder, som ikke allerede har det økologiske spisemærke allerede, og dem der er certificerede.

Spørgeskemaet er til medarbejdere, ledere eller beslutningstagere i virksomhederne, som har indflydelse på spisestedets indkøb af råvarer.

Du kan dele svarene på vegne af jeres virksomhed her.

Har du fået læst?

Analyse: Det vælger danskerne hotel efter

YouGov har undersøgt danskernes holdning til de største hotelkæder og feriecentre i Danmark, og spurgt dem, hvilke kriterier, der er vigtigst, når de booker et ophold.

Restauranter i Aabenraa genkender taxaproblemer

Per Dupont er restauratør på Restaurant Knapp, der ligger i smukke omgivelser på landet godt fem kilometer fra Aabenraa, og han kan godt nikke genkendende til en undersøgelse, som HORESTA har lavet om taxasituationen i landdistrikterne, skriver Jydske Vestkysten.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne