Rejsende vil gerne spise på locale restauranter. Hvis det ikke er en mulighed, kan de også få bragt maden til hotellet. I hvert fald hos hotelkæden Wyndham, der har indgået en aftale med udbringningsvirksomheden DoorDash, skriver Skift.com.

Mediet kalder det ”room service 2.0”, hvor gæsterne får adgang til et bredt udbud af restauranter gennem den nye partner. Wyndham håber, at samarbejdet vil gøre det mere bekvemt at bestille mad udefra som hotelgæst.

Med i den nye aftale er også at fordelsmedlemmer hos Wyndham optjener point ved at bruge servicen med DoorDash.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne