Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hotellerne er ikke selv klar over, hvor nemt det er at lade personlige oplysninger komme i de forkerte hænder, fordi alt for mange hoteller stadig sender bookingkoder og ikke kryterede mails til gæsterne som bekræftelse på deres bookinger. Det er konklusionen i en ny rapport fra Symantec, som har gennemset over 1.500 hotel hjemmesider i 54 lande, skriver Mashable ifølge Kursuslex.
2 ud af 3 hoteller lækker detaljer om gæsterne, fastslår rapporten. Det vil sige navne, e-mail adresser, postadresser, mobilnumre, kreditkort detaljer og pasnumre.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Turismeudspil: Reformér Campingreglementet
18-04-2024
-
Ny i HORESTA: fokus på gastronomi og selvforkælelse i naturskønne omgivelser
18-04-2024
-
Hotel Insights 2024: Lær at sikre synlighed på nettet
18-04-2024
-
Vi har opdateret vores ansættelsesbeviser
18-04-2024
-
Danmarks Bedste Konferencekokke er blevet kåret
18-04-2024
PRESSEKLIP
-
Nyt kanonregnskab fra hotelscenen: Scandic leverer stort overskud
18-04-2024
-
Sofie og Jeppe rækker ud efter medaljer til Skills, og forventninger til dem er store
18-04-2024
-
I dag åbner Københavns nye madmekka efter flere års ombygning
18-04-2024
-
Femte måned i træk med tilbagegang i passagerer
18-04-2024
-
7.000 kvadratmeter stort plejecenter udbydes til hotelprojekt
18-04-2024
-
Flere campister – men færre campingvogne
18-04-2024
-
Great Northern i Kerteminde er næsten klar til at blive vist frem: Udvider restauranten - næste skridt bliver hotel
18-04-2024
-
Knald eller fald for Ild.Pizza: Her genåbner to af Aarhus-kædens pizzeriaer
18-04-2024