Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En undersøgelse fra 2016 blandt 310 partnere i VisitAalborg viser, at tre ud af fire ser VisitAalborg som en organisation, der skaber stor værdi, og som de vil anbefale til andre. Visit-organisationen har de seneste dage været i vælten, efter at Nordjyske Stiftstidende har kastet et kritisk blik på deres håndtering af New York Times placering på toplisten over byer, man skal se i 2019.
Og blikket har været for kritisk, mener VisitAalborg og flere af deres partnere, der fastslår, at visitorganisationen gør det godt. Noget der bliver bekræftet af undersøgelsen fra 2016, der viser stor opbakning til deres indsats for at brande Aalborg som international destination for storby- og erhvervsturisme.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024