Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Svostrup Kro er en historisk kro lidt uden for Silkeborg, som første gang åbnede dørene i 1981. Siden da har kroen bibeholdt en traditionel restaurantdrift, hvor bookinger modtages pr. telefon eller email. Men traditionel restaurantdrift kan føre til, at mange potentielle gæster ikke får booket bord, hvis de skal gøre det pr. telefon.
En undersøgelse af Acuity Schedule viser, at 90% af gæsterne foretrækker at booke online. Samtidig prioriterer mange bevidst at finde en restaurant, der tilbyder online booking, når der skal bookes bord. Det kan betyde, at mange restauranter mister potentielle gæster, når de ikke imødekommer det, som er mange gæsters foretrukne bookingmetode, nemlig online booking.
"Det er vigtigt for os at bibeholde vores arbejdsprocesser og samtidig modtage flere gæster i restauranten. Gennem samarbejdet med bookingplatformen Eatie har vi ikke ændret på vores rutiner, og vi oplever at modtage mange flere bookinger gennem Eatie, end vi ellers ville få. Vi er meget tilfredse med samarbejdet og den kommunikation, vi har haft med virksomheden," siger Dragan Sljivic, direktøren i Svostrup kro.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Efter 10 år: Vil stoppe ulovlige overnatninger
19-04-2024
-
Overskud hos Billund Lufthavnshotel
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024