Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I en ny byguide deler københavnerne ud af deres anbefalinger til byens aktiviteter og oversete attraktioner.
Væk fra de mere klassiske seværdigheder og typiske turistfælder for i stedet at give byens gæster en mere autentisk oplevelse af København.
Guiden er en del af projektet Facebook City Guides, der har til formål at kaste lys over de mange fællesskaber og inspirere til nye byoplevelser set gennem de lokales øjne, skriver Facebook i en pressemeddelelse.
”København har rigtig meget at byde på, og vi har alle vores favoritsteder. Det er fedt, at vi med guiden kan vise nogle af de mere oversete dele af byen frem,” siger Peter Münster, kommunikationschef for Facebook i Norden.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024