Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Forsøget på at få en fod indenfor på det københavnske sushimarked, har foreløbig været en dyr fornøjelse for sushikæden Karma Sushi, skriver Finans.dk.
Kæden, hvis første butik åbnede i Frederikshavn i 2007 og siden er vokset med filialer i Aalborg, Aarhus og København, kommer ud af 2018 med et underskud på 2 mio. kr.
Det viser selskabets årsrapport for 2018, som netop er offentliggjort.
”2018 blev et udfordrende år, som dog mod slutningen viste gode takter som er fortsat ind i 2019. Der er blevet åbnet to store forretninger i København, hvor begge åbninger har været forsinket, hvilket har resulteret i mange dobbeltansættelser, dyre fratrædelser, budgetoverskridelser og generelt hårdt pres på organisationen,” skriver kæden i en kommentar.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024