Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

33-årige Nini Andersen skiftede ved årsskiftet sin stilling som marketingchef i børnetøjsvirksomheden Molo ud med sit nye job som director of brand and marketing hos Villa Copenhagen. Københavns nye luksushotel, der hører under norske Nordic Hotels & Resorts, åbner i 2020 i Københavns gamle Centralpostbygning.

Nini Andersen har de seneste seks år arbejdet for Molo, hvor hun har stået i spidsen for virksomhedens nationale og globale brand- og marketingstrategier.

”Det er en ambition for os at finde stærke kompetencer uden for hotelbranchen. Vi vil gerne være med til at gøre tingene på en ny måde, og give vores gæster en anderledes hoteloplevelse, og derfor ser jeg det også som en stor fordel, at vi har nogle gode kræfter, der måske kan trække lidt i en anden retning og give et nyt perspektiv på tingene,” siger Peter Høgh Pedersen, administrerende direktør for Villa Copenhagen.

Log ind