Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

En utilfreds kunde hos takeaway-sitet Hungry.dk blev tilbudt at få sine penge retur, hvis Hungry.dk til gengæld måtte slette dele af en kritisk restaurantanmeldelse. Det skriver Fødevarewatch.

”Du kan få dine penge retur, hvis vi til gengæld får lov til at slette dele af din kritiske anmeldelse af et pizzaria.”

Sådan lød det i en mail til en utilfreds pizzakunde, som en medarbejder fra udbringningstjenesten Hungry.dk stod bag. Hos Hungry.dk beklagerr direktør Rune Risom forløbet.

”Vi har ingen interesse i at pille i kundernes anmeldelser. Men vi forsøger på kundens vegne at løse dårlige situationer og tage ansvar for, at kunderne har en god oplevelse og ikke skal i dialog med restauranten,” siger han.

Branchen er bedre end sit rygte

Mens hotel- restaurations- og turistbranchen har ry for at være et hårdt sted at arbejde, giver en ny undersøgelse et andet billede. Medarbejdertilfredsheden er stor.

Log ind