Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Accor Hotels hotelvaremærke ibis indfører et nyt koncept på sine hoteller, der skal gøre hotellerne til levende midtpunker, hvor rejsende og lokale kan mødes. Hotelkædens formål med det nye koncept er at styrke relationen mellem gæsterne og de ansatte samt udvide mad- og musikoplevelserne. Det skriver Accor Hotels ifølge TravelNews.dk.

”Hoteller har længe udelukkende været forbundet med overnatning, men det billede er ved at ændre sig, efterhånden som gæsterne forventer et bredere socialt udbud. Dagens rejsende forventer et mere personligt, unikt og inkluderende hotel, der opfordrer til nye møder og oplevelser”, siger Jan Birkelund, ansvarlig for salg og distribution hos AccorHotels i Norden.

De dropper receptioner og erstatter det med en indtjekning via mobilen. Det er meningen, at det nye receptionsfrie koncept er indført på alle ibis’ hoteller inden 2022.

Læs hele historien på TravelNews.dk.

Se også

Log ind