Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
For at undgå stressede kunder i drive thru-køen har Kentucky Fried Chicken et nyt initiativ undervejs. I stedet for at læse menutavlen i drive thru'en med en kø af biler bag sig, kan kunderne i stedet ringe til et nummer, hvor KFCs menu læses højt. Det er også muligt for kunderne at bestille via denne service, skriver BigHospitality.
Forsøget har været en succes, og kæden planlægger nu at integrere tilbuddet i deres online-univers og app i Storbritannien.
Den nye løsning indeholder også en funktion med anbefalinger, som man kender det fra Netflix og nethandel, og virksomheden tror, at løsningen kan være med til at smidiggøre bestillingsprocessen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Old Irish Pub runder 400 millioner og slår rekord for omsætningen
25-04-2024
-
Nordjyde overtager tre Sunset Boulevard restauranter
25-04-2024
-
Lalandia lander rekord-overskud
25-04-2024
-
Sønderjysk luksushotel headhunter kendt restaurant-trio
25-04-2024
-
Nu sætter Kolding Kommune populær og meget centralt placeret vandrehjem til salg
25-04-2024
-
Kæmpe familie-restaurant slår dørene op i Helsingør
25-04-2024
-
Aro er klar til næste Michelin-stjerne
25-04-2024