Skøn natur, dejlige badestrande, fred og ro og kun en kort køretur til København. Det er hovedbudskaberne i en storstilet reklamekampagne, der netop er skudt i gang i en lang række tyske medier og online-kanaler. Kampagnen er resultatet af et skelsættende nyt samarbejde i den sjællandske turistbranche.

Tyskerne bliver mere og mere glade for at holde ferie i Danmark. En ny analyse af tyskernes ferieønsker viser, at 21,2 procent gerne vil holde ferie i Danmark inden for de næste tre år. Omregnet svarer det til over 13 millioner tyskere over 14 år, og det er det højeste niveau siden 2004.

Men i stedet for, at tyskerne gør, som de plejer, og plotter Blåvand eller Bornholm ind på gps'en i BMW'en, skal de have øjnene op for Sjællands mange feriekvaliteter.

”Vi skal have en større bid af kagen på Sjælland, og det skal vi opnå ved at slå kræfterne sammen. Hernede har vi i forvejen et glimrende samarbejde med turistbranchen på Lolland-Falster. Nu udvider vi samarbejdet til at omfatte hele Sjælland”, oplyser Mike Olesen, marketingchef i VisitSydsjælland-Møn A/S.

(Sjællandske)

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne