Nemlig.com meldte sig ind i krigen om måltidskassemarkedet i august 2018, og siden er det gået over al forventning, melder direktøren til FødevareWatch.dk.

"Kunderne vil have det nemt og fleksibelt. Vi kom på banen med noget nyt inden for fleksibilitet, og kunderne kvitterede for det ved at kaste sig over det nye koncept, som de har taget rigtig godt imod," fortæller Stefan Plenge.

Fremgangen hos Nemlig.com sker til trods for, at flere konkurrenter er bremset op, heriblandt mere etablerede spillere som Aarstiderne og Retnemt, der måtte tage til takke med en toplinjevækst på henholdsvis 2 og 4 pct. i 2018 efter flere år med tocifrede vækstrater.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Madklubben kaster sig over måltidskasser

Den hurtigtvoksende restaurantkæde Madklubben, der har 20 restauranter under forskellige navne i København og Aarhus, melder sig på banen over aktører, der vil have del i måltidskassemarkedet i Danmark. Det skriver Børsen ifølge FødevareWatch.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne