Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Nattelivet er fyldt med tilbud om at få tre drinks til prisen for én.

Nu forsøger Skandinaviens største barejer, Rekom, at tage konceptet til et helt nyt niveau. Selskabet er tæt på at lancere betalingsappen Nightpay, hvor brugerne mod en abonnementspris hver måned får en individuel profil og digital barkonto, der automatisk tredobler deres indskud, skriver Finans.dk.

Hvis brugerne eksempelvis skyder 100 kroner ind på kontoen via appen, kan de altså spendere 300 kroner på Rekoms små 100 beværtninger i Danmark, Norge og Finland. Samtidig kan brugerne af Nightpay modtage informationer om alskens arrangementer i bylivet og slippe for at medbringe kreditkort eller kontanter.

Hvis brugerne ikke længere vil have en konto hos Nightpay, kan de uden videre hive pengene ud igen, hvormed beløbet så bliver divideret med tre og altså falder tilbage til det indskudte niveau.

Rekom introducerer nyt franchisekoncept

Sydeuropæisk afterski-kultur er kernen i det nye barkoncept udtænkt af barkoncernen Rekom. Franchisekonceptet skal udbredes i både Danmark og udlandet. Første to barer åbner i 2024.

Log ind