Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Tivoli har i foråret, via det strategiske samarbejde med MobilePay, allerede indført, at de som den første forlystelsespark i verden har gjort det muligt at gøre mobile betalinger til en integreret del af gæsteoplevelsen i en stribe sammenhænge. Nu tages der hul på næste fase af øget digitalisering af Tivoli til fordel for gæsterne.
Som den første forlystelsespark i Danmark indfører Tivoli en ny abonnementsordning på årskort, så loyale gæsterne ikke hvert år skal forny deres årskort. Tidligere havde gæsten et årskort, der skulle benyttes i samme år det blev købt. Nu bliver årskortet rullende fra købsdato og gælder 12 kalendermåneder frem, hvilket har været et stort ønske fra Havens gæster.
Der bliver også mulighed for at vælge om man ønsker at betale sit årskort en gang om året eller fordele betalinger pr. måned. Det nye set-up, der introduceres til september, vil sætte nye standarder for gæsteservice.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Old Irish Pub runder 400 millioner og slår rekord for omsætningen
25-04-2024
-
Nordjyde overtager tre Sunset Boulevard restauranter
25-04-2024
-
Lalandia lander rekord-overskud
25-04-2024
-
Sønderjysk luksushotel headhunter kendt restaurant-trio
25-04-2024
-
Nu sætter Kolding Kommune populær og meget centralt placeret vandrehjem til salg
25-04-2024
-
Kæmpe familie-restaurant slår dørene op i Helsingør
25-04-2024
-
Aro er klar til næste Michelin-stjerne
25-04-2024