Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Superbrugsens chef, kædedirektør Jesper K. Andersen, er for tiden travlt optaget af, hvordan man i den 230 butikker store supermarkedskæde møder fremtidens forbrugere.
Jesper K. Andersen er overbevist om, at convenience og markedet for færdiglavede måltider også i fremtiden kommer til at stjæle en stor del af opmærksomheden.
"Jeg tror, vores opgave i fremtiden bliver at give den nye generation af forbrugere en oplevelse af, at de som i dag laver deres egne gode måltider derhjemme, men at de kan gøre det på fem-ti minutter," siger Jesper K. Andersen og tilføjer, at der er mange aspekter af det at sælge færdiglavede måltider i detailhandlen:
"Vi skal på en eller anden måde være byens restaurant. Vi skal kunne klare mad ud af huset og være alternativet til, at man henter pizzaen hos pizzamanden i en travl hverdag. Den handel skal vi vinde i Superbrugsen, for vi kan klare det nemme og gode måltid, og vi kan gøre det billigere og sundere for vores kunder. Så i min optik er der ingen tvivl om, at vi i fremtiden kommer til at opleve, at der står kokke blandt vores slagtere og delikatessefolk," siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024