Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Green Key er et internationalt anerkendt miljømærke, som tildeles turistvirksomheder, der gør en ekstra indsats for at beskytte miljøet. I Danmark er Green Key også kendt som Den Grønne Nøgle. I 2018 har organisationen i deres Best Practice Competition hædret turistvirksomheder, der fokuserer på at fortælle om og involvere gæsterne i virksomhedens arbejde med bæredygtighed.
Storebælt Sinatur Hotel & Konference sluttede på en fornem andenplads i konkurrencen. Den portugisiske restaurant A Cozinha por António Loureiro vandt Best Practice Competition 2018, mens STF Lugnåsbergets Vandrarhem i Sverige sluttede på en tredjeplads.
”På Storebælt Sinatur Hotel & Konference er vi enormt stolte af en andenplads i Green Key’s Best Practice Competition 2018. Vi gør hver eneste dag vores ypperste for at arbejde bæredygtigt og har for eksempel fokus på miljørigtig energi og en gastronomi båret af råvarer fra lokale producenter og økologi”, forklarer direktør Jan Grimstrup Larsen, der sammen med konferencehotellets medarbejdere er dygtig til at fortælle om og involvere gæsterne i hotellets bæredygtige fokus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024