Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lego House har haft et fornuftigt første år, men det næste bliver endnu bedre. Det er meldingerne fra Jesper Vilstrup, administrerende direktør i Lego House, præcis et år efter, at det store oplevelseshus i Billund for første gang slog dørene op.
450.000 mennesker har i løbet af det første år besøgt huset, og af dem har 225.000 købt en billet til oplevelseszonerne. Det er lidt færre end de 250.000 betalende gæster, som var målet for det første år.
Forventningen er dog, at det kommende år bliver bedre, selvom der ikke er sat noget konkret mål for antallet af besøgende.
”Jeg tror på, at vi kommer højere op end 225.000 betalende gæster. Hvis vi ikke havde haft en så varm sommer, som vi havde, tror jeg også, at vi havde nået 250.000. Men vejret gjorde, at vi var i hård konkurrence med strande og sommerhuse”, siger Jesper Vilstrup.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Old Irish Pub runder 400 millioner og slår rekord for omsætningen
25-04-2024
-
Nordjyde overtager tre Sunset Boulevard restauranter
25-04-2024
-
Lalandia lander rekord-overskud
25-04-2024
-
Sønderjysk luksushotel headhunter kendt restaurant-trio
25-04-2024
-
Nu sætter Kolding Kommune populær og meget centralt placeret vandrehjem til salg
25-04-2024
-
Kæmpe familie-restaurant slår dørene op i Helsingør
25-04-2024
-
Aro er klar til næste Michelin-stjerne
25-04-2024