Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Rundt omkring på cykelstierne i København er der dukket flere og flere cyklister op med blå jakker med teksten "Wolt" på ryggen.
Særligt inden for de seneste seks ugers tid, er der blevet flere af dem, som har trodset vind og vejr for at levere mad direkte hjem til folks hoveddør. Siden 8. oktober har det nemlig været muligt at få bragt sin BicMac eller anden favoritburger fra McDonalds direkte hjem til sig flere steder i Københavnsområdet - konceptet kalder de McDelivery.
Idéen er, at McDonald's i løbet af seks måneder vil se, om deres kunder vil tage muligheden for udbringning til sig, og om det stadig er muligt at levere maden i en tilfredsstillende kvalitet. Så indtil nu er ordningen stadig i et testforløb.
Men det ser ud til, at københavnerne har taget det til sig. I hvert fald har samarbejdet mellem ti McDonald's butikker og udbringningsservicen Wolt overgået alle forventninger.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024