Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når flybilletten, koncertbilletten eller biografbilletten bestilles, udpeger kunderne helt selv, hvor de vil sidde. Nu er denne service også blevet en del af restaurantreservationen, skriver Hotelmarketing.com.
Den internationale reservationsportal OpenTable har nu gjort det muligt, at gæsterne selv kan udpege deres plads i restauranten, når de går gennem reservationsproceduren på nettet. Det betyder, at gæsterne på forhånd kan klikke af, om de vil specifikt vil sidde i baren, i restauranten eller udenfor.
Mediet Hotelmarketing.com skriver dertil, at valgfriheden giver gæsterne mere indflydelse på egen oplevelse, og samtidig vil det frigøre plads og muligheder for restauranterne i spidsbelastningstimerne.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024