Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Det er ikke billigt at slynge sig ved poolen på en af Bali eller Maldivernes mange luksushoteller, og derfor prøver mange Instagram-stjerner ty til reklameværdien og tilbyde hotellerne offentlig omtale for gratis indkvartering.

Det er dog bare ikke alle hoteller, der er lige glade for den stigende kontakt fra Instagrammere, som - i hotellernes øjne - mange gange ikke er så kendte, som de selv tror.

”Alle med en Facebook er en 'influencer' i dag, siger Kate Jones, som er marketing- og kommunikationschef på det femstjernede maldiviske hotel 'Dusit Thani' og fortsætter:

”Folk siger til os, at de vil komme til Maldiverne i ti dage og vil dele to billeder på Instagram med deres omkring 2000 følgere. Der er endda folk med 600 venner på Facebook, der 'tilbyder' at bo på vores hotel i en uge.

Læs hele historien her.

Log ind