Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Take away-portalen Just Eat har held med at udbrede leveringstjenesten fra mindre, lokale pizzarier og madsteder til nu også at omfatte nogle af de større og bredere funderede restaurantkæder. Det skriver Fødevarewatch.dk.

Efter sidste år at have landet et samarbejde med den amerikanske Kentucky Fried Chicken i Danmark, kunne man i vinter byde Gorms og Jensens Bøfhus velkommen på menukortet. Senest har 7-Eleven haft lyst til at hoppe ombord i forbindelse med en test af udbringning af fødevarer, og nu er pizza-kendingen Dominos så også at finde på Just Eat.

"Vi bruger et stort to-cifret beløb hvert år på at markedsføre Just Eat og vores restaurant-partnere, så denne tendens vidner om, at vores indsats giver genlyd. Vi er ikke kun et logistisk setup for restauranterne, men i lige så høj grad et branding-samarbejde, hvorigennem restauranterne når ud til mange hundrede tusinde sultne danskere," udtaler Carsten Boldt, direktør hos Just Eat.

Just Eat vil konkurrere på ordentlighed

Med ”ordentlighed” skal varer ud, og det vil både forbrugere og restauranter - på sigt - kvittere for, lyder det fra Just Eat om konkurrencen på leveringsmarkedet i Danmark.

Log ind