Marriotts nyrenoverede hotel i den canadiske storby Calgary nytænker gæsteoplevelsen. Hotellets gæster kan nu læse menuen og bestille mad ved få klik, skriver Hotelmanagement.net.

Marriotts app til smartphones gør det muligt at bestille mad til værelset eller i lobbyen uden nogen form for dialog.

Hotellet tilbyder ligeledes et hjemmevant underholdningssystem, hvor gæsterne har nem adgang til Netflix, Youtube mm.

Læs mere om historien her.

Har du fået læst?

Ny direktør stoppet på kendt luksushotel efter få dage

I starten af september blev det kendte luksushotel Bandholm Hotel solgt til en gruppe erhvervsfolk, og Peter Bøgil, der har erfaring fra Ruths Hotel og Brøndums Hotel i Skagen, blev præsenteret som ny daglig hoteldirektør og medejer, skriver EB.dk.

Hotelkæde gør alle møder CO2-neutrale

Radisson Hotel Group er den eneste hotelkoncern, der automatisk og uden omkostning for gæsten kompenserer for CO2-aftrykket til hvert eneste møde og arrangement, som finder sted på kædens mere end 1.100 hoteller over hele verden. Det skriver virksomheden på sin hjemmeside.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne