I starten af august er der vagtskifte på et af hovedstadens store hoteller, når Jens Frank-Mikkelsen, der senest kommer fra en stilling som Director of Business Development på Hilton Hotel Sydney i Australien og før det på Hilton Phuket i Thailand, overtager chefstolen på Crowne Plaza Copenhagen Towers.

Inden Jens Frank-Mikkelsen fra 2014 til 2018 rejste ud i verden på de to hoteleventyr med sin familie, arbejdede han fra 2001 på Hilton Copenhagen Airport bl.a. som Director of Conference and Event Sales, Director of Sales, og senest i rollen som Director of Business Development.

Om nyansættelsen og ændringerne siger Anders Duelund, Group Hotel Director hos BC Hospitality Group:

"Herfra skal først og fremmest lyde et stort tillykke til Pia Jakobsen med det nye job internt i Gruppen. Vi takker Pia mange gange for hendes kæmpe indsats på Crowne Plaza Copenhagen Towers, hvor hun med engagement, professionalisme og loyalitet har leveret fantastiske resultater og bidraget markant til hotellets udvikling og vækst de seneste år. "

"Samtidig byder vi Jens Frank-Mikkelsen rigtigt hjerteligt velkommen i BC Hospitality Group. Vi ser frem til at arbejde sammen med Jens og er overbeviste om, at hans mangeårige erfaring med hotelledelse og forretningsudvikling i ind- og udland er et rigtigt godt match til i teamet på Crowne Plaza Copenhagen Towers. "

Grønt lys til hoteludvidelse i København

Den norske hotelinvestor Wenaasgruppen får lov at udvide det 544 værelser store Radisson Blu Scandinavia på Amager med en ny hotelbygning på op mod ni etager og en kontorbygning på op mod syv etager. Det er mere end en fordobling af det eksisterende hotel på ca. 35.000 kvm., skriver EjendomsWatch.dk

Undersøgelse: Så mange gæster stjæler hotelmadrasser

Det hører ikke til sjældenhederne, at gæsterne tager toiletartikler med sig fra hotelværelserne, men en ny rundspørge viser, at det ikke bliver ved det. Hoteller har mistet madresser, kunst, kaffemaskiner og meget mere, skriver Independent.co.uk.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne