Flere gæster og nye caféer var med til at trække overskuddet op hos cafékæden Vivaldi, der også har planer om vokse sig endnu større det kommende år, skriver Finans.

I løbet af det seneste regnskabsår, der løber fra juli sidste år til udgangen af juni i år, har kæden for første gang slået dørene op til en café i Odense, og året forinden blev der åbnet caféer under Vivaldi-navnet i både Frederica og Esbjerg.

”Det er både åbningerne, der har bidraget, og så har vi også haft flere gæster, og forretningen er derfor også vokset organisk,” siger Thomas Munkholm, der er udviklingsdirektør hos Vivaldi.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Analyse: Dansk turisme topper 100 mia. kr.

VisitDenmark har fremlagt en række nøgletal for dansk turisme, og de viser blandt andet, at dansk turisme omsætter for mere end 108 mia. kr. Samtidig står erhvervet for 3,7 pct. af den samlede danske eksport.

Kæde er først med ny teknologi

I går kunne beskæftigelses- og integrationsborgmester i København Cecilia Lonning-Skovgaard klippe snoren til McDonald’s-restaurant nummer 89 i Danmark. Og den er speciel af flere grunde. Restauranten har fået hjemme med udsigt over Rådhuspladsen i Industriens Hus, og det er blot et stenkast fra, hvor McDonald’s for snart 40 år siden åbnede sin første restaurant i Danmark.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne