Flere gæster og nye caféer var med til at trække overskuddet op hos cafékæden Vivaldi, der også har planer om vokse sig endnu større det kommende år, skriver Finans.

I løbet af det seneste regnskabsår, der løber fra juli sidste år til udgangen af juni i år, har kæden for første gang slået dørene op til en café i Odense, og året forinden blev der åbnet caféer under Vivaldi-navnet i både Frederica og Esbjerg.

”Det er både åbningerne, der har bidraget, og så har vi også haft flere gæster, og forretningen er derfor også vokset organisk,” siger Thomas Munkholm, der er udviklingsdirektør hos Vivaldi.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne