Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Trivago erkender at have vildledt australske forbrugere med TV-reklamer, der er blevet vist op til 400.000 gange, hvori virksomheden påstod, at de fremhævede tilbud var ’den bedste pris’. Det skriver TweedDailyNews.com.au.
Hotelsammenligningsportalen Trivago har fort australierne bag lyset i en TV-reklamer, der er vist op mod 400.000 gange. Det erkender virksomheden, der indrømmer, at de fremhævede tilbud ikke var til ’den bedste pris’.
Portalen indrømmer også at have snydt forbrugerne med tvivlsomme rabatter ved at sammenligne premium og luxury værelser.
Bøden kan overstige 10 million dollars.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Turismeudspil: Reformér Campingreglementet
18-04-2024
-
Ny i HORESTA: fokus på gastronomi og selvforkælelse i naturskønne omgivelser
18-04-2024
-
Hotel Insights 2024: Lær at sikre synlighed på nettet
18-04-2024
-
Vi har opdateret vores ansættelsesbeviser
18-04-2024
-
Danmarks Bedste Konferencekokke er blevet kåret
18-04-2024
PRESSEKLIP
-
Nyt kanonregnskab fra hotelscenen: Scandic leverer stort overskud
18-04-2024
-
Sofie og Jeppe rækker ud efter medaljer til Skills, og forventninger til dem er store
18-04-2024
-
I dag åbner Københavns nye madmekka efter flere års ombygning
18-04-2024
-
Femte måned i træk med tilbagegang i passagerer
18-04-2024
-
7.000 kvadratmeter stort plejecenter udbydes til hotelprojekt
18-04-2024
-
Flere campister – men færre campingvogne
18-04-2024
-
Great Northern i Kerteminde er næsten klar til at blive vist frem: Udvider restauranten - næste skridt bliver hotel
18-04-2024
-
Knald eller fald for Ild.Pizza: Her genåbner to af Aarhus-kædens pizzeriaer
18-04-2024