Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Trivago erkender at have vildledt australske forbrugere med TV-reklamer, der er blevet vist op til 400.000 gange, hvori virksomheden påstod, at de fremhævede tilbud var ’den bedste pris’. Det skriver TweedDailyNews.com.au.

Hotelsammenligningsportalen Trivago har fort australierne bag lyset i en TV-reklamer, der er vist op mod 400.000 gange. Det erkender virksomheden, der indrømmer, at de fremhævede tilbud ikke var til ’den bedste pris’.

Portalen indrømmer også at have snydt forbrugerne med tvivlsomme rabatter ved at sammenligne premium og luxury værelser.

Bøden kan overstige 10 million dollars.

Læs hele historien her.

Se også

Iværksættere vil skabe Airbnb for møde-, konference- og selskabssteder.

Tre århusianske iværksættere har skabt søgemaskinen Eventbutler.dk, som har til hensigt at bliv møde- og eventbranchens svar på Airbnb. Virksomheden vil hjælpe private danskere og virksomheder i alle størrelser, når de skal finde og booke bl.a. bryllupper, julefrokoster, mødelokaler og større konferencer, skriver Avisen.dk.

Log ind