Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Gæster forventer det uforventede i alle hotellers afkroge, og en grå kold stålelevator har de set før. Derfor arbejder flere hoteller med at løfte oplevelsen, når gæsterne skal op og ned, skriver HotelNewsNow.
”For os handler det om at skabe en mindeværdig oplevelse, og humoristisk interiør har positiv betydning for stemningen og gør oplevelsen unik,” siger Aliya Khan, der står for Marriotts globale design strategi. Det er alt fra lys og farve, der nytænkes.
Hos Marriots datterkæde Moxy har hvert hotel selv fået frie hænder til at designe elevatoren og en mindeværdig oplevelse, fordi det ikke længere bare er værelserne, gæsterne husker for deres besøg. Med andre ord skal elevatoren også være Instagramværdig for gæsterne.
Læs hele artiklen her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Efter 10 år: Vil stoppe ulovlige overnatninger
19-04-2024
-
Overskud hos Billund Lufthavnshotel
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024