Mange virksomheder er i tvivl om i hvilket omfang og, hvordan de må markedsføre sig overfor både potentielle og tidligere kunder. Særligt spørgsmål omkring udsendelse af markedsføringsmateriale på e-mail samt udsendelse af nyhedsbreve giver anledning til mange spørgsmål.
I en helt ny udgave af den såkaldte ”spam-vejledning” giver Forbrugerombudsmanden svar på rigtig mange af de spørgsmål, som virksomhederne kan have i forbindelse med markedsføring overfor forbrugerkunder.
Den nye vejledning tager højde for den seneste teknologiske udvikling og indeholder en række konkrete eksempler baseret på den seneste retspraksis. I forbindelse med udgivelsen afholder Forbrugerombudsmanden et orienteringsmøde om den nye vejledning den 25. januar 2019, kl. 14.00.
Den nye vejledning og orientering herom kan findes her.
Hvis I har spørgsmål om markedsføring kan I altid kontakte HORESTA.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024