HORESTAs hjemmeside er netop blevet lanceret med et helt nyt design og en struktur, som er noget anderledes end på den gamle.
Den nye side er mobiloptimeret, så den let kan tilgås fra alle mobile devices. Samtidig er menuen forenklet, og den tager i højere grad afsæt i medlemmernes hverdag.
”Vi er gået efter et design, som er mere let, luftigt og langt mere tidssvarende. Samtidig har det været målet at lave en struktur, som er mere intuitiv for medlemmerne, så hjemmesiden bliver lettere at bruge i dagligdagen. Der vil på mange af siderne også være adgang til at finde svar på nogle af de spørgsmål, som vi typisk får stillet,” siger Katia K. Østergaard, der er adm. direktør i HORESTA
Den nye hjemmeside introducerer også en række nye features. På forsiden vil man for eksempel sætte fokus på skiftende temaer. Der vil desuden blive præsenteret nye trends, man kan se seneste tweets fra HORESTA, de nyeste videoer, og så selvfølgelig brancherelevante nyheder og presseklip som hidtil.
Har du ris, ros eller spørgsmål til den nye hjemmeside, er du meget velkommen til at skrive til os. ([email protected])
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024