Hotelkæden AccorHotels’ nyeste brand JO&JOE er hverken et hostel eller et hotel, men et open-house koncept der blander og kombinerer det bedste inden for privat udlejning, vandrehjem og hotelovernatningsmuligheder, der ikke kun retter sig mod udenlandske turister (tripsters) men også lokalbefolkningen (townsters).

JO&JOE faciliterer en ny form for sammenskabende indretning, som skal sætte rammen for det levende åbne hjem og imødekomme nye generationers stigende efterspørgsel om deleøkonomi, spontanitet og oplevelser. Hotellets gæster kan forvente en innovativ form for indkvartering med JO&JOEs ukonventionelle design, sociale arrangementer og kollaborative restaurantkoncepter.

JO&JOE tilbyder desuden en interaktiv og levende app som en oplevelsesforstærkende og social accelerator, der skal bringe turister og lokalbefolkningen endnu tættere sammen.

JO&JOE er designet til at imødekomme den stigende efterspørgsel på kvalitetssikring, konsistens, design og hotellet repræsenterer essensen af gæstfrihed ved at være indbydende, spændende og tilbyde noget udover gæstens umiddelbare forventning.

Perspektivering / muligheder:

Hvordan imødekommer du den voksende generation af unge rejsende/millennials?

Hvad vil kunderne have i morgen, og hvordan kan du gøre det anderledes end i går?

Hvordan inddrager du lokalbefolkningen eller nærmiljøet?

Hvordan kan du kombinere deleøkonomiske tjenester og hotelformater til noget nyt?

Mere info:

Website: https://www.joandjoe.com/en/

 


Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab etableret et internationalt netværk bestående af tæt på 2500 personlige kontakter inden for verdensomspændende forskning, produktudvikling og iværksætteri. Viden og netværk bruges til at gøre udviklingen relevant og brugbar, så den kan omsættes til konkrete tiltag og værdifulde nye produkter og tjenester. De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids indenfor turisme, retail og forretningsudvikling.

Mødebranchen klar til nye tider efter genåbningen

”Der kan igen holdes messer, foredrag og konferencer uden deltagerloft.” Det var ét af de længe ventede budskaber ved regeringens og sundhedsmyndighedernes pressemøde onsdag om genåbningen af Danmark. Genåbningen træder i kraft på tirsdag, den 1. februar, små to år efter coronakrisen satte ind. Dermed kan der igen blandt andet komme gang i erhvervsturisme og mødebranchen, skriver Standby.dk.

Log ind