Hoteloplevelsen som ingen har haft, og som ingen kan få igen. Rejsearrangørene Black Tomato tilbyder en eksklusiv luksusrejse i form af et kortvarigt individualiseret ophold, hvor end man ønsker at rejse hen. Kunder kan vælge et land eller en region, og dernæst sørger Black Tomato for at finde et uberørt område, som f.eks Bolivias saltørken, hvor et midlertidigt hotel vil blive placeret - inklusiv personale, måltider og ekskursioner.

Hotellet bliver skræddersyet til kundens ønsker f.eks. om udsigt, sengelinned og hvilke vine der skal medbringes. Idéen er inspireret af pop-up butikker.

Black Tomato ønsker at give deres kunder en unik oplevelse. De vil finde områder, som ingen andre har set før, og efterfølgende bliver hotellet skilt ad, og alle spor af opholdet forsvinder. Kunderne får altså en oplevelse, som ingen andre i verden har haft. Projektet kaldes i øvrigt “Blink” med en henvisning til at der gives oplevelser af en sådan sjælden og unik art, at hvis man bare blinker kan man gå glip af noget vigtigt.

Perspektivering/muligheder:

Hvordan kan du gøre dit produkt til et såkaldt blink?

Hvordan kan du bringe dit produkt ud i nye områder?

Hvordan kan du lade folk prøve din service / dit produkt som en pop-up?

Mere info:

Website: https://www.blacktomato.com/blink/


Indlægget er produceret af Experiences by Innovation Lab, som HORESTA samarbejder med i forhold til trends og tendenser. Siden 2001 har Innovation Lab etableret et internationalt netværk bestående af tæt på 2500 personlige kontakter inden for verdensomspændende forskning, produktudvikling og iværksætteri. Viden og netværk bruges til at gøre udviklingen relevant og brugbar, så den kan omsættes til konkrete tiltag og værdifulde nye produkter og tjenester. De internationale trends er kurateret af Jarle Fink Kondrup, ekspert i teknologi og oplevelser, som er Innovation Labs spydspids indenfor turisme, retail og forretningsudvikling.

Log ind