Det bliver vigtigere og vigtigere at kunne skabe relationer til dine kunder. At skabe oplevelser, så kunderne kan huske netop dit produkt. Ikke kun så produktet skiller sig ud, men at koble dine ydelser endnu dybere i gæsternes hukommelse, ved at forbinde dit brand til kundernes følelser. Det var med denne baggrund at West Elm Hotels lancerede deres “Local Experiences”.

I forvejen har West Elm et rigtig stort fokus på fairtrade, håndlavede, lokale, kreative elementer og produkter. Men med Experience delen kan gæsterne leve ånden fra West Elm Hotels helt ud.

De kan lære at lave kunst med metal og svejsning i Austin, de kan tage tegnekurser og byvandringer i Charleston, de kan være med når der skal produceres unika tøj i Brooklyn og meget meget mere. Altsammen oplevelser, der er kuraterede af WestElm for deres gæster og i tråd med WestElms værdier.

Du kan også gøre det, hvis du sælger fysiske produkter.

Det spanske gin mærke Gin Mare tilbyder noget lignende i London, hvor de tilbyder “an escape to the Mediterranean through a journey of the best cocktail bars, restaurants, and terraces”.

Turene i gennem kvarterer som SoHo og Shoreditch byder på forskellige tapas kombineret med Gin Mare cocktails.

 

Perspektivering / muligheder

Hvilke oplevelser kan du koble med dit produkt, som passer med kundernes forestilling af dit brand? Hvilke samarbejdspartnere, der deler jeres værdier, kunne være interessante at lave noget sammen med?

 

Mere info

https://drinkup.london/events

Kom til seminar den 25. januar i København:

HOTEL KICK-OFF 2019 - trends & nøgletal

Bliv opdateret på tendenserne i hotelmarkedet og få den seneste viden om gæsternes adfærd, den kommende udvikling i kapaciteten samt forventningerne til de kommende år.

Seminaret er gratis for medlemmer af HORESTA.

Har du fået læst?

Ny teknologi viser madretter i 3D

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om firmaet Kabaq, der tilbyder 3D-gengivelser af madretter, så restaurantgæsterne har bedre mulighed for at studere på forhånd, hvad de bestiller.

Trend: Bo på kapselhotel i 9 timer

Kapselhotellet Ninehour tilbyder deres gæster ni timers indkvartering i et minimalt, sci-fi futuristisk miljø. Hotellets koncept, som navnet referer til er, at gæsterne skal bruge så lidt tid som muligt under deres tag og derfor også kun bruge én time på at gøre sig klar til at gå i seng, syv timer på at sove og en time til at gøre sig klar om morgenen.

Trend: Film udspiller sig på stofdugen

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om restaurantkonceptet Le Petit Chef, der bruger visuel kortlægning til at give middagsoplevelsen en ny dimension.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne