Som gæst i en HORESTA-virksomhed er du sikret via en særlig garantiordning. Det betyder, at du er sikker på at få et evt. erstatningskrav godtgjort, hvis Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme har givet dig medhold i en klage.

Såfremt afgørelsen i Ankenævnet undtagelsesvis ikke efterleves, og den indklagede virksomhed er medlem af HORESTA, vil du kunne få dit krav dækket af HORESTAs garantifond.

HORESTA-mærket er din sikkerhed, hvis virksomheden har begået en fejl.

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme er et privat ankenævn, der er etableret af HORESTA og forbrugerrådet. Ankenævnet er godkendt af Forbrugerklagenævnet.

Læs mere om Ankenævnet

Besøg Ankenævnets website

I dag kan I få svar på jeres spørgsmål på HORESTA-webinar om coronavirus

Deltag i dagens HORESTA-webinar, hvor du kan møde vores juridiske direktør, Pia Voss, samt to af vores advokater, som vil give en orientering om seneste udvikling og svare på de mange spørgsmål, som naturligt dukker op i takt med, at situationen for vores erhverv hele tiden ændrer sig. Senest med nye retningslinjer og udfasning af lønkompensationen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne