Som gæst i en HORESTA-virksomhed er du sikret via en særlig garantiordning. Det betyder, at du er sikker på at få et evt. erstatningskrav godtgjort, hvis Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme har givet dig medhold i en klage.

Såfremt afgørelsen i Ankenævnet undtagelsesvis ikke efterleves, og den indklagede virksomhed er medlem af HORESTA, vil du kunne få dit krav dækket af HORESTAs garantifond.

HORESTA-mærket er din sikkerhed, hvis virksomheden har begået en fejl.

Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme er et privat ankenævn, der er etableret af HORESTA og forbrugerrådet. Ankenævnet er godkendt af Forbrugerklagenævnet.

Læs mere om Ankenævnet

Besøg Ankenævnets website

Har du brug for ledelsessparring?

Som et helt nyt tilbud til vores medlemmer, giver HORESTA nu mulighed for ledelsessparring i den kommende tid. Og det er gratis for medlemmer.

Webinar i dag: Få svar på spørgsmål om corona

I fredags holdt vi webinar for over 100 medlemmer med mulighed for at stille spørgsmål om håndtering af corona-krisen. I dag har du igen mulighed for at stille spørgsmål til HORESTAs eksperter.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne