Horesta

 

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE serviceprojekt

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE er serviceoplevelser i særklasse, og NICE er en forkortelse for New Innovative Customer Experiences. I første omgang har vi fokus på at skabe NICE service i Hovedstadsregionen, men projektets erfaringer og viden skal overføres til en national bevægelse.

Hvorfor?

Formålet med NICE er at arbejde med serviceinnovation inden for turisme. Der skal skabes begejstring for de unikke serviceoplevelser i tæt samarbejde med virksomheder, organisationer og forskere for at sikre, at vi leverer service i særklasse.

Hvordan?

NICE er finansieret med midler fra Vækstforum Hovedstaden og partnerkredsen, som består af HORESTA, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, Roskilde Universitet, CPH Business og Wonderful Copenhagen.

NICE projektet har fem spor:









Se filmen om NICE her:



















 

For yderligere information kontakt:

Marianne Kragh

Uddannelseschef, 
Politisk afdeling
Tlf.: +45 35 24 80 80kragh@horesta.dk

medarbejder_HORESTA
login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >

PRESSEKLIP

Mobilepay: Unge dropper Nets' dankort21-02-2017Dansk gourmetkok: Derfor driver Michelin folk til tårer21-02-2017Bookmaker: Dansk stjerneregn venter i årets Michelin-uddeling21-02-2017Cafe straffer turister for mobilopladning21-02-2017Aarhusianere vil skabe Airbnb for kokke 21-02-2017Airbnb vil være en global rejsegigant 21-02-2017Burgerrestaurant åbner i endnu en bydel21-02-2017Det skal være slut med diskrimination i nattelivet21-02-2017