Horesta

 

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE serviceprojekt

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE er serviceoplevelser i særklasse, og NICE er en forkortelse for New Innovative Customer Experiences. I første omgang har vi fokus på at skabe NICE service i Hovedstadsregionen, men projektets erfaringer og viden skal overføres til en national bevægelse.

Hvorfor?

Formålet med NICE er at arbejde med serviceinnovation inden for turisme. Der skal skabes begejstring for de unikke serviceoplevelser i tæt samarbejde med virksomheder, organisationer og forskere for at sikre, at vi leverer service i særklasse.

Hvordan?

NICE er finansieret med midler fra Vækstforum Hovedstaden og partnerkredsen, som består af HORESTA, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, Roskilde Universitet, CPH Business og Wonderful Copenhagen.

NICE projektet har fem spor:









Se filmen om NICE her:



















 

For yderligere information kontakt:

Marianne Kragh

Uddannelseschef, 
Politisk afdeling
Tlf.: +45 35 24 80 80kragh@horesta.dk

login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >

PRESSEKLIP

Saddam Husseins luksusyacht fra Danmark bliver til hotelskib25-05-2018Ægtepar tager springet og bliver hostelejere25-05-2018Sådan går det med Price-brødrenes fire restauranter25-05-2018Stor madmesse vender tilbage25-05-2018Mobilepay og Tivoli går hånd i hånd med ny betalingsform25-05-2018Rekord-vejr får kunder i biksen: "Vi er ekstremt glade"25-05-2018Personalemangel truer vækst i turismebranchen25-05-2018Kvinder til kamp mod den fede madkultur: Savner de små portioner på restauranter25-05-2018